جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 18, 2024
ماموستا رستمی

حوزه/ امام جمعه سنندج گفت: امروز مهم‌ترین و ضروری‌ترین نیاز جهان اسلام رسیدن به وحدت در برابر رژیم صهیونیستی است، وحدتی که بتواند ناجی مردم غزه و فلسطین و لبنان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان سنندج اظهار داشت: بعد از گذشت یک سال از تجاوزات صهیونیست‌ها که با حمایت علنی آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها انجام می‌شود، همچنان شاهد سکوت سازمان ملل و دیگر کشورها در رابطه با این جنایات هستیم.

امام جمعه سنندج، گفت: تاکنون بیش از ۴۲ هزار نفر از مردم غزه و لبنان به دست رژیم صهیونیستی به خاک و خون کشیده شده‌اند ولی با این وجود همچنان جهانیان در این باره سکوت کرده‌اند و در این میان هیچ کشوری حاضر به پاسخگویی نیست.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به اینکه امروز دنیای بشریت آغشته به بمب و موشک شده است، عنوان کرد: رژیم صهیونیستی با جنایت‌هایی که انجام می‌دهد علناً تمام خطوط قرمز را رد کرده و این امر ناشی از بی‌تفاوتی سازمان ملل و به ویژه بی‌تفاوتی سران کشورهای اسلامی است.

وی تصریح کرد: امروز مهم‌ترین و ضروری‌ترین نیاز جهان اسلام، رسیدن به وحدت در برابر رژیم صهیونیستی است، وحدتی که بتواند ناجی مردم غزه و فلسطین و لبنان باشد.

ماموستا رستمی با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی بر مردم فشار وارد می‌کند، عنوان کرد: مدیران باید به فکر رفع مشکلات اقتصادی مردم باشند و تمام توجه آنها خدمت صادقانه به مردم و جامعه باشد.

امام جمعه شهرستان سنندج ابراز کرد: از شهرداری سنندج درخواست داریم که نسبت به پرداخت حقوق و مزایای کارگران خود دقت و احساس تکلیف نماید.

وی با اشاره به اینکه حجاب از واجبات دین اسلام می‌باشد، خاطرنشان کرد: متاسفانه شاهد برخی بدحجابی‌ها در سطح جامعه خود هستیم که این امر مغایر با آموزه‌های دین مبین اسلام است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha